Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Myspärlan

Publicerad 2012-10-25 12:02:02 i Allmänt,

Jag bara måste. För att hon är typ sötast i världen.
 
 
 
Puss o kram matte! The best place to be - på mattes axel.
 
Idag blir det ingen träning. Har istället fått lite administrativa grejer gjort, betalat hyran och sett över ekonomin samt ansökt om Ica Student! Känns väldigt förmånligt, synd att jag upptäckt det såhär sent bara. Men helt klart ett steg i billigare mathållning! Inte helt lätt att älska matlagning och vara student alla gånger.
 
Ikväll slutar jag dock åtta, vilket inte är så sent och morgondagen är LEDIG. Det som är jätteskönt med att sluta åtta istället för nio, när alla andra ska sluta, är att man garanterat slipper övertid. Igår jobbade jag 15-21 vilket till slut blev 21.40, vilket inte är helt okej när man jobbar som en tok hela tiden.
 
I morgon ska det shoppas mat, en karda till katten och jag borde även hinna med lite träning innan kvällens partaj. Min gymkompis åker bort men det ger mig möjlighet att dra på hörlurarna och bara gå in i min lilla träningsvärld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela