Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Matkoma

Publicerad 2012-10-28 23:16:29 i Allmänt,

Geez, tröttheten! Det blev ett gympass men inte tusan var det ett trevligt sådant. Tungt och trist och chin ups var onödigt jobbigt. Förra gången gick det jättelätt! Vet inte vad som hände idag. Död kropp bara.
 
Ikväll blev det mys med kladdkaka och en vän och en film. Innan dess blev det faktiskt den där vegetariska maten. I min enfald trodde jag att cannelonirören var liiite större så de var ett litet helvete att fylla med grönsaksröran. MEN det blev hur gott som helst! Nästa gång får det bli en vanlig lasagne istället. :)
 
Middag: Canneloni fyllda med tomatsås med zucchini, vitlök, lök, röda linser och spenat. Sås var Keldas Fyra ostar. Rekommenderas!
Kvällsmys: Vad som nu känns som trehundra kilo kladdkaka.
 
För övrigt: Den där knäböjen som man gör liggandes på mage. Åh jösses. Var är mina ridmuskler? Borta, förtvinade. Det gör ju ONT och vikten är jättelåg... Fasen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela