Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Lite kvällsglädje

Publicerad 2012-10-21 21:52:45 i Allmänt,

Jag vet inte om jag vågar tro det... Men börjar knäna kanske tillfriskna?!
Var ute på krogen igår i högklackat. Idag gick en runda på max en timma, sprang två korta sträckor på max några hundra meter sammanlagt. Men jag joggade inte, jag sprang. Det kändes mycket skönare, det ger ett bättre löpsteg och känns mer fritt än markbundet småjoggande. Man orkar ju längre om man joggar men att springa är ROLIGARE!
 
I vilket fall, jag har inga problem med knäna just nu. Det varken moler eller smärtar. Jag tänker nu ungefär nåt i stil med - herregud SNÄLLA låt det vara så att de håller på att bli bra igen! Jag är obotligt trött på detta nu.
 
I övrigt så känner jag starkt för en helkroppsmassage, åh det hade varit mumma det... Så grym träningsvärk i ryggen från gårdagens gympass, och benen - ja de gör ju alltid ont. Jag tänker inte på det förrän jag får massage, och då är det nästan omöjligt men ack så skönt ändå. Bara kittlas för att musklerna är så spända. Just nu skulle min härliga gluteus maximus gärna få sig en omgång känner jag.
 
Det blir en heldag i fält och bil imorn, i äkta biologanda! Ska bli så himla roligt! Får se vilken tid det tar och hur trött jag är på kvällen. Har inget plugg som behöver bli gjort så en promenad vore ju utmärkt att hinna med. Nästa gymbesök blir på tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela