Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Ålamörker och regn

Publicerad 2012-10-19 23:03:45 i Allmänt,

Jag lever! Tänkte att det kanske var bra med en sådan uppdatering. Min rygg har överlevt men känns lite ond ikväll. Ingen träning igår eller idag men i morgon blir det gymmet på förmiddagen! Supernajs tänker jag mig.
 
Det går för övrigt riktigt bra med maten just nu också. Precis just ikväll har jag förvisso ätit kladdkaka men det är ju medelvärdet som räknas, tycker jag.
 
I övrigt inte mycket att tillägga just nu. Det är oktober, mer spännande blir det nog inte såhär mitt i höstrusket (förutom att det börjat komma en massa ål igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela