Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

träningsvärk!

Publicerad 2012-11-30 10:37:18 i Allmänt,

Varför smakar alltid vitamintabletter röv, rent ut sagt? De smakar fiskmat. Så otroligt otrevligt.
 
Jag har ätit dem i veckan och skulle vilja påstå att jag känner mig piggare i allmänhet. Men som tidigare nämnt, det är ju svårt att pinpointa att det är just tack vare dessa tabletter. Jag kan inte påstå att det är ett bra experiment då det kan vara väder eller vännr eller mindre stress eller att det snart är jul som gör mig pigg och glad.
 
Just nu har jag träningsvärk i magen som gör ont. Armar och axlar börjar kännas stela. Hu.
Kollade upp massage här i stan igår och tror jag ska unna mig lite helkroppsmassage. Mina ben gör så himla ont från och till, resten av kroppen skulle nog inte direkt klaga heller. Försökte massera vaderna lite igår, oooooh... skönt. Massage lär blir ganska smärtsamt tror jag, de brukar alltid klaga på att jag spänner mig. Men det gör ju ont?
 
Nu: promenad i den mycket välkomna kylan! Dock besviken på att snön uteblev här i Värmland av alla ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela