Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Paket i lådan

Publicerad 2012-11-22 14:51:00 i Allmänt,

Mina vitamintabletter har kommit!
De ser jätteäckliga ut!
;)
 
Vis av mina tillskott för hår/hud/naglar (som jag äter högst sporadiskt...) så känner jag brunbeigespräckliga tabletter smakar fiskmat. Men trevligt att de har anlänt, i ett oproportionerligt stort paket.
 
Läget idag är för övrigt bättre än väntat. Knäna känns lite skräp men jag tänker då inte gå ut och gå nånstans. Imorn kan jag ta en buss hela vägen till jobbet dessutom! Bilen ska till verkstan och då känns det extra trevligt att lönebrevet jag just öppnat var saftigare än väntat. :) Nästa vecka jobbar jag endast fredag och med lite tur kanske bilen är lagad då. Men det känns ganska fint för tillfället. Har inte kunnat träna men har rört lite på mig ändå. Får antagligen bli en sväng till gymmet i helgen innan ryggen alldeles ger upp. Den är på g, men promenader och annat har stävjt utvecklingen för tillfället.
 
Just nu undviker jag att plugga... Har letat stora klösträd till katten och planerar hamburgare till middag. Har strypt maten lite, delvis pga att det  är slutet på månaden och delvis för att jag inte riktigt haft tid för normal kost de senaste dagarna. Och vips, vad fort det märks! Känner mig redan fastare i kroppen, antar att det är mycket vätska som försvunnit.
 
Den där "bantningsmånaden" blev det ju ingenting med, kanske får ge december en chans istället? Fram tills den 21a då jag åker hem-hem, såklart. ;) Har gjort en ansats iaf; har skrivit upp allt ätbart i skafferi och frys, och ska verkligen anstränga mig från att utgå ifrån detta istället för "hmmm, vad är jag sugen på idag?". Ett slag för både ekonomi, miljö och kropp.
 
Hepp hepp, åter till miljöbalken då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela