Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Nattsudd

Publicerad 2012-11-15 00:10:00 i Allmänt,

Här är det jävligt lugnt för tillfället. Ledsen för det.
Status just nu: ikväll är det tjockiskänslor efter öl, pizza och fotboll på tv. Dödstrött från gymmet igår, varit en zombie hela dagen. Måste nog börja med proteinshakes efter gymmet för att undvika detta. Igår gick jag hem och lagade gulasch och åt ingenting förrän den var klar, det blev väl upp mot två timmar efter gymmet och 3-4 h sedan senaste måltid. Inte så smart, kanske.
 
Lit egobilder coming up... känns sådär. Men kanske värt att visa monsteraxlarna? Tränar ju armar och axlar en del nu så det är väl inte helt obefogat. Dock en hel del fett också som gör allt till härliga kuddar. Önskar jag hade styrka nog att skärpa mig med maten!
On the upside: voltaren tycks fungera! Snart kanske det är mer konditionsträning på schemat. Oh the joy!!
 
 
 
Uppenbart 1: jag behöver träna rygg. Syns ju inte så mycket pga linnet men brööööl, för mycket armar/axlar, för lite rygg!
Benbilder? Nope, trodde inte det va.
 
Finns säkert en uppenbart 2... men klockan är över tolv, jag har druckit en massa kaffe (bland annat vietnamesiskt) samt öl och även te... och nu sover katten på min arm... Yeah, life of the svenssonmotionär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela