Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Morgonshopping

Publicerad 2012-11-19 09:40:00 i Allmänt,

Försöker pigga på mig lite här borta, och fick en bra start på dagen! Inspirerad av Gustaf Ollas som hela tiden påpekar hur man kan välja att självförverkliga sig själv varje dag, så ringde jag Länsstyrelsen där jag sökt praktikplats. De har inte svarat på mitt mail så jag kände mig lite bortglömd. Det verkar inte gå så bra med praktikplatsen här i Karlstad heller, det är lite högre tryck på grund av utbildningarna som finns här. Har märkt att jag börjat känna mig stressad inför våren så jag bestämde mig igår att nu var det dags att få lite svar!
 
Jag pratade med en mycket trevlig person som tyckte att det absolut borde gå att ordna en praktikplats! YES! Detta ska tas upp i morgon på deras möte och jag hoppas det leder till något vettigt. Vilken bra start på dagen!
 
Jag är dock svintrött och vet inte hur jag ska göra för att lösa det. Försöker undvika att stressa. Nu tog jag tag i ett stressmoment, men det finns alltid flera.
Klickade hem lite vitaminer nu, tycktes ha ett bra innehåll så hoppas det kan hjälpa till lite... Såhär på morgonen känns det i hela kroppen, denna massiva trötthet. Blöh. Orka ha det såhär!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela