Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Zombieland continued

Publicerad 2012-05-14 19:28:32 i Allmänt,

Död imorse. Alla aktiviteter som involverade att hålla armarna ovanför huvudet, eller använda armarna överhuvudtaget, förkunnades som djävulens påfund. Ingen träningsvärk dock - men en zombie vore piggare. Jag inser att mer yoga nog är bra om resultatet är detta. Men jag orkar inte just nu. Vill inte tänka.

Nåväl. Quitters don't win, pain is only weakness leaving the body och allt det där. Resultatet blev ett gympass med 15 min crosstrainer som uppvärmning. Dö fett, dö!

Nu önskar jag mig en frivillig människa som masserar mina axlar. Gratis!
Förutom att jag faktiskt släpade mig till gymmet (vilket också innebar en timmas nap när jag kom hem) så har jag räknat kalorier idag. Mycket spännande. Och min middag var så jäkla god att jag måste dela med mig.

Pastasallad
Gnoccipasta
Kokta ärtor
Slantad morot
Körsbärtomater
Gurka
Rödlök
Majs på burk
Tärnad kassler
Knaperstekt bacon (skuren i småbitar)
Röd paprika

Färska grönsaker behåller fler näringsämnen än tillagade! Raw food är inte nåt knepigt hittepå. Det råkade bara blir en Hollywoodtrend också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela