Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Peppfilm!

Publicerad 2012-05-16 18:43:36 i Allmänt,

Matkoma!
Rekommenderar: Lidls cevapcici när man är lat men ändå vill ha bra kött. Jag gillar varianten med ajvar, då är det 83% kött och 16% ajvar och resten lite andra kryddor. Vanliga varianten ligger på 98% kött vill jag minnas, resten kryddor. Icke förstekta heller och gjorda på nötkött. Mums!

Innan dess intogs 100% peppning i form av film med temat muskler, killar utan tröja och simpel handling. Men ÅH vilken sucker jag är för underdogfajter (kom igen, Karate Kid, alla älskar?!) och tja... rippade killar utan tröja.



Känner man att det är lite lamt, lite enkelt, lite för lite män och våld... Utan behov av vidare beskrivning; Tropa de elite. Trailern gör icke rättvisa av mästerverket.



Men vill man bara bli lite träningspeppad; Million dollar baby, Girlfight, Rocky såklart, lite dans i form av Step up, alla The Fast and the furious (lika delar Vin Diesel, Paul Walker och fiiiina bilar, även om bilarna i sig förvisso inte faller under träningspepp...) - eller la monster originale: Fight Club. Vill man se mer Brad Pitt utan tröja och med trasiga knogar är Snatch det givna valet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela