Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Motionerad och lite resfeber

Publicerad 2012-05-20 13:37:50 i Allmänt,

Cykel 1.6 km x 2
Promenad 2.5 km á 20 minuter
Cykel 2.5 x 2

Det är vad jag har gjort idag! Cyklade rätt fort, första 1.6 km till elljusspåret gick i en rasande fart. Andra vändan på 2.5 km innebar massor av uppförsbackar som jag trampade fram svetten i. Phu!

Nu ska jag väl antagligen ta tag i lite packande. Men det är så mycket man inte kan packa förrän i morgon; allt som behövs till morgonduschen t.ex. Minikikare, kamera, sleep sheat och lite kläder ligger redan i väskan. Thermosar och kåsa framplockade. Nästa vecka spenderas måndag-fredag på resande fot tillsammans med klassen. Kommer nog att bli jävlat fantastiskt, som en viss kompis brukar säga. :) Karlstad-Vänersborg-Falkenberg-Kristianstad-Kivik-Värnamo-Jönköping-Hornborgarsjön-Karlstad. Woop woop!

Har lagt lite tanke på maten, som jag gärna vill hålla på en bra nivå under veckan. Har ju börjat sjukt bra med kaloriräkningen, jag är fast och vill fortsätta!
Middagarna får jag väl hitte på nåt, frukostarna får bli havregrynsgröt med sylt och mjölk samt knäcke med mjukost. Samma som nu förutom mjukosten. Känns väldigt smart med torrvaror på det viset, och så får jag slänga ner lite hemmagjord sylt i en plastburk istället för lättskadad glasburk. Smidigt. Tack vare min nyinköpta lilla kylväska kan jag ha med mig keso, mjölk eller annat gött under dagen utan att det blir dåligt tills vi kommer till nästa vandrarhem. Fyra nätter, fyra vandrarhem!

Inget uppdaterande här nästa vecka alltså, men sen kommer det nog en hel drös bilder från veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela