Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Mer mat!

Publicerad 2012-05-16 14:16:05 i Allmänt,

Idag: Gymmet, och vi tog cykeln dit och hem. :)
Den långa uppförsbacken på hemvägen kändes bättre än sist, trevligt med förbättring!

Annars på gymmet var det rätt tungt. Gjorde hantelpress för axlarna idag och höll på att gå sönder efteråt kändes det som. Inte under tiden jag höll på men efteråt, aj aj aj av trötthet. Nu är dock alles gött igen!
Jag antar att det var tungt på grund av att gårdagen var mitt lägsta kaloriintag på antagligen väldigt länge. Men det är bra att veta att det är nivå som jag inte kan hålla om jag ska orka med träningen och även utvecklas där.

Nu laddas förråden upp igen med pastasallad och proteinshake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela