Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Långpromenad!

Publicerad 2012-05-12 14:52:14 i Allmänt,

Jag älskar att jag bara behöver gå en tjugo minuter för att hamna här;





Motionen idag blev 7 km promenad till och från fisklådorna. Idag fanns det en stor, pigg ål i lådan! Det kan bara resultera i en sak: Glad tjej!
Igår fick vi också en stor fin ål, då såg det ut såhär;



Gick med en ryggsäck på några kilon (innehållandes gummistövlar och regnbyxor bland annat), så det var kännbart även för rygg och axlar. Bra träning! Dessutom, bra ben/rygg-vecka måste jag påstå. Den enda dagen som jag inte gymmat, cyklat eller promenerad nu har varit torsdag, vilket blev helvila.
I morgon ska jag äntligen få träffa min kompis som nyss blivit mamma! Kanske ställer jag in planerna på inlines. Bebis- och kompismys får faktiskt gå före träning ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela