Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Still alive

Publicerad 2012-06-28 13:09:25 i Allmänt,

Lite segt på bloggen nu, mest på grund av knäna som gör att motivationen djupdyker ibland.
 
Men! Sitter just nu och känner mig peppig!
Har idag varit ute på skogspromenad samt varit på gymmet och dragit i maskinerna. Igår var det ridning i skogen och sen cyklade jag till jobbet - en chansning! Knäna kändes grymma men cykling är verkligen inte the shit för mig just nu... Kändes direkt i uppförsbackarna, hela framsidan av knäna känns sjukt ansträngda då.
 
Idag är det ändå rätt okej. Efter en kort stunds promenerande gick den molande värken över och jag körde både crosstrainer (5 min bara, redan uppvärmd [och helt slut] ju) och benpress på gymmet.
Nu blir det INTE att cykla till jobbet utan är lycklig om jag kan göra annat. Kan jag ändå promenera är jag SJUKT lycklig!
 
Har fått inse att ja, det vore najs att vara mycket mer i form till resan. Men hälsan går absolut först och det kommer en sommar nästa år också. Så jag tar det lite lugnare och tänker att jag faktiskt har fått resultat, men att köra så hårt som jag vill är inte verklighetsförankrat. Så nu blir det ridning och gym i första hand, så får jag hoppas på skogspromenader också.
 
Och varför då så pepp? Jo, jag vägde mig idag och hamnade på 68,7 kg efter frukost! Pretty amazing efter midsommarens totala matfest. Såhär kan man se ut på denna vikt till 167 cm:
 
 
 
Shortsen är uppdragna, de är inte så korta.
 
 
Har en rolig fettknöl på ryggen som skapar den fina valken under sportbhn... Väldigt lokal liten sak på höger sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela