Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Skräp var ordet

Publicerad 2012-06-09 23:23:28 i Allmänt,

Har cyklat runt 50 km i veckan, plus tre gymdagar. På grund av detta sa mina knän FUCK YOU igår och gick i strejk.

Därför är det lite dåligt uppdaterat då jag mest legat hemma i soffan full av självömkan, med vetekudde, Orudis, inflammationshämmande tabletter, alvedon och liniment.
Gick några timmar på stan idag på gott och ont, det gick an men förbannelse vad jag hatar att gå runt med molande skräpvärk i min skräpkropp. På väg in på IKEA önskade jag att det vore lika enkelt att reklamera min kropp som att reklamera en vara. "Produktionsfel, genetisk felprogrammering med efterföljande kroppsliga defekter."

Min plan var att cyklacyklacykla och jo tjena, fasen vad bra det går!

Cred till mig som gick till gymmet idag ändå och körde överkropp, trots att jag var seg efter shoppingen och väldigt välrekryterad till the dark side. Också cred till mig som faktiskt hittade kläder idag, vilket var extremt välbehövligt. Måste rensa bort sånt jag inte använder (90%, give or take) och lära mig att shoppa lite oftare istället för att ha samma kläder jämt och shoppa först när de blivit utslitna...

Gnäll gnäll gnäll. Imorn är en ny dag. Då ska mitt nya kickass liniment från Sasco hjälpa mig, tillsammans med lite piller. Sen ska jag fika på stan och efter det ska jag hänga med på en kompis hoppträning. Försöker hålla kosten, men känner mig plufsig och blek och bara wäääääh.

Upplyftande blogginlägg, oh yes. Hoppas du blev alldeles varm i själen av läsningen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela