Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

På oförskämt bra humör!

Publicerad 2012-06-28 21:03:41 i Allmänt,

Så kan det gå, helt plötsligt vänder det!
 
Kan ju bero på att jag...
  • sålt en sadel, snabb och smidig affär som gav mig efterlängtade pengar
  • inte har nåt vidare ont i knäna, trots både promenad och gym idag
  • genomförde hela mitt gympass fast jag mest kände för att lägga mig på golvet och sova en stund
  • ville lägga mig ner och sova på jobbet ikväll men tog lite kaffe, fick en riktig kick och är nu på perfekt kvällshumör
  • har ätit jättegott Grännaknäcke (som jag stal med mig hemifrån) med skinka och gurka, känns som lyxmat nästan och väldigt "hemma"!
  • fick en fin och väldigt grön blomkruka med växter i present, som nu livar upp mitt fönsterbräde och ser fin ut
  • det är bara 35 dagar kvar till avresa *aaaaaaaaah!!!*
  • ridtur i morgon att längta till som kan generera ännu mer träningsvärk än jag redan har <3
 
... ja listan goes on and on! Finns mer att hämta.
 
Jävligt fint liv. Let's keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela