Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Ny favorit

Publicerad 2012-06-06 14:22:13 i Allmänt,



Gott-gott-i-gott-gott!
Något som inte är riktigt mumsigt är Gourmet Pro proteinpulver. Trevlig smak men läskig konsistens. Uuuh.

Har varit och ridit på den danska sportkon, det var hemskt kul! Han krävde mycket ben för att vilja arbeta i rätt form men det var i princip allt. Så sjukt trevlig häst (och jag har nog ganska starka ben ändå, fast jag orkar inte så länge heheh). Så det kommer att bli mer ridturer i sommar, är bara att säga till och beroende på vem som hänger med får jag rida polsk åsna eller dansk sportko. Skoj!

Om en liten stund ska jag åka och springa efter Maries häst medan hon antagligen fotar spektaklet. Och i morgon ska jag nog åka och bevittna när åsnehästen är på hoppträning, och knäppa lite bilder. Värst vad mycket häst det blev helt plötsligt, LOVE IT.

På matplanet så har jag gjort min egen Ben & Jerrysglass light! Helt enkelgt GB's lightglass vanilj med ett styck fettfri muffin och två pepparkakor. Allt mosat och blandat och nu i frysen. Om det blir göttigt så är nästa experiment att lägga till kvarg smaksatt med vaniljessens. Kan nog bli naaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela