Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

MYGGA

Publicerad 2012-06-11 15:37:39 i Allmänt,

... är precis det jag måste köpa. Hatar myggor. De älskar mig.
Har varit ute på 1 h skogspromenad i extrajobssyfte och blev alldeles uppäten, uuuh. Har grävt en grop i marken på typ ½ meter eller så också. Kommer få gräva om den gropen om en månad för att visa jordmåner. Eller så får några gymnasieungar göra det... ;)

Finns inget som gör mig tröttare än skogspromenader. Kanske för att man får balansera mycket och det kräver mycket mer av min kropp? I vilket fall så blir jag verkligen helt slut även om det känns helt okej medan man är ute.

Efteråt så gick jag inte hem och säckade ihop direkt, utan åkte till gymmet och körde överkropp. Ökade på rodd och mage så nu har jag ökat totalt 10 kg på vardera maskin sedan jag började gymma. :) Känns bra! På triceps tror jag att jag har ökat runt 15 kg. Minns inte just nu vilken vikt jag startade på men tror den ligger på 40 eller 45 kg nu (går på lbs-märkningen på vikterna, så det är 90 lbs). Logiken i hjärnan tror att 90 lbs = 45 kg, ungefär.

Om 1,5 timma hämtar jag hästarna i hagen och sticker på ridtur med trevlig sällskap. Kan lugnt säga att detta är en mycket aktiv dag! Älskar att få sitta på hästryggen igen, vet dock inte om det blir sportko eller polsk åsna idag. Vi får väl slåss om dem. ;)

Ikväll ska jag fasen äta både en halv sub och godis till fotbollen, Så Det Så! Heja Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela