Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Last night

Publicerad 2012-06-13 22:07:50 i Allmänt,

Två timmar kvar. Mitt tjugofjärde år hänger på en skör tråd.

I morgon blir det tårta men också två ridpass. Känns mycket fint. :)

Effektivitet idag: Hämta ut pass, tvätta bilen på rekordtiden 9 minuter (tvätta-själv med poletter, man är väl snål), gymma och vittja fiskfällor. På två timmar.

Gymmandet känns lite döfött nu utan kondisträning... Vill ha tillbaka mina knän. Blir inte svettig på gymmet. Vill köra helkropp för att må som bäst. Det ger dock inte någon supertung ansträngning och helt ärligt är nog inte riktigt tunga vikter något för min kropp. Men jag vill svettas! Jag vill cykla! Jag vill ut och gå i skogen!

Vilar från detta till nästa vecka, sen är jag frisk. Det har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela