Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Dåliga odds

Publicerad 2012-06-12 22:01:55 i Allmänt,

Det här suger. Känner mig tjock. Fortfarande runt 69 kg, INTE där jag tänkte vara vid den här tidpunkten!

Saknar hästar. Saknar även att det är så mycket enklare att gå ner i vikt när man sopar stall, bär vattenhinkar, kör vattentunnor i skottkärra, borstar, rider, släpar på utrustning, hämtar hästen längst bort i hagen... Alla de där tusen sakerna man aldrig gör i vardagen!

Funderar ideligen på att banta ner mig till målvikten på ett lagom brutalt sätt. Efter en timma kapitulerar jag dock och tänker NEEEEJ! HUNGRIG!
Har idag ätit exeptionellt dåligt, åt alldeles för lite innan jobbet och sen blev det lite kolhydratsorgie på kvällen. Visar mycket väl hur jag inte kan tokbanta men ååååh... förbannelse, liksom. Fettförbannelse!

Så för att ta inspiration av Lisa; vad gör jag för att bli mer sport och mindre tjock?
Imorn ska jag gymma.
På torsdag ska jag rida minst en eller max två hästar.

Vad gör jag för att bli tjock?
Fyller 25 på torsdag.
Attenderar mammas 50-års kalas nästa vecka.
Mina knän värker så att jag förvirras vem av oss det är som fyller 50 egentligen.

Oddsen är emot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela