Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

C'est fin!

Publicerad 2012-06-01 13:32:33 i Allmänt,

Fredag, första juni, sista tentan skriven, ett litet litet arbete som ska skrivas klart på söndag... Ja, kort och gott kan man säga att jag är F - R - I!

Det känns så skönt. Så jävla skönt. Här ska vilas från skolan och allt stress där kring.

Sommaren börjar med tentafest ikväll och utgång! Ska väl ta det inte allt för roligt, men känslan i kroppen är skööön så här behövs det minsann ingen alkohol som glädjehöjare :D
Kanske inte direkt blir en lägstanotering i kaloriintag idag, men man ska leva också!

Inser att jag inte gjort något veckoschema sen innan exkursionen. Denna vecka har jag ju dock tränat ändå, det är inte så att jag måste ha ett schema som tvingar mig ut. Och ganska ofta så får jag ju stuva om pga tidsbrist eller väder. Eller humör. Får se om jag ska fortsätta med att lägga upp scheman eller inte... Gymmet ska rulla på 4 gånger i veckan så det kanske är onödigt att binda upp mig mer, bara göra det som känns gött för dagen istället.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela