Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Aj ajajaj... aj.

Publicerad 2012-06-07 11:39:42 i Allmänt,

God morgon, här var det träningsvärk beställt!

Jag har sett personer sitta i en maskin på gymmet som ser ut att träna ljumskarna. Jag skulle gladeliga sätta dessa personer på den danska sportkon jag red igår, så de kan få uppleva vad jag känner idag! Man arbetar snabbt bort det där om man rider varje dag. När man rider mer sporadiskt är det stel som en pinne som gäller dagen efter. Rumpan har också fått sitt. Så är det med hästapållar som behöver drivas fram för kung och fosterland (förutom i galoppen, då var det bara att hålla i!).

För utom att ha träningsvärk har jag roat mig med att
1. klippa mig
2. ansöka om nytt pass

och ska senare roa mig med att
3. cykla till gymmet och träna där
4. cykla hem och stretcha bort min träningvärk
5. gå ut och äta god mat med några kompisar

Bra dag! Solen skiner ganska mycket och det är vaaarmt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela