Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

They have arrived

Publicerad 2012-07-11 13:16:06 i Allmänt,

 
Mina shorts har kommit!
 
Slutsats: De passar och får mig att känna mig väldigt icke-vältränad. Det är lite knepigt att kläder som passar har den effekten.
 
Känner en väldigt instinktiv avundsjuka mot alla tjejer där ute med snygga ben, JAG VILL OCKSÅ!
 
Nedräkning till resan: 22 dagar.
 
Tjugotvådagar av svett och smärta. Funderar på vad jag ska göra, hur ska jag maxa? Önskar mig varmare väder så det hade gått att simma ute i sjöarna, gratis och typ det jobbigaste jag vet.
Det är faktiskt riktigt najs att ha denna avstampspunkt, något att se fram emot och träna mot.
 
Min nästa grej är att jag ser fram emot vintern och hösten. Få gömma sig igen och träna "i det tysta", vara grymt duktig helt enkelt och ha knän som tillåter konditionsträning. Sedan om mindre än ett år, när våren kommer åter... BADAM! Drömkroppen!
 
Så ja, jag ser faktiskt fram emot vintern och vad den tänker bjuda på. För första gången kommer jag ha tillgång till att träna inomhus vilket känns helt fantastiskt lyxigt.
 
Det lilla sista är bara knäna. Jag skulle kunna kräma ur så himla mycket pulshöjande träning ur min lilla kropp just nu om de inte protesterade. Känner mig i bra form, redo att sparka vidare. Konditionsträning bränner mycket kalorier så med högre intensitet där kan man äta mycket mer, vilket är ett av mina mål. Jag vill träna så mycket att jag kan 'fuska' en hel del utan att det märks. Annars känns allt ganska ovärt, inte ens drömkroppen är värd att för alltid ha ett strikt matschema med minuskalorier och stenkoll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela