Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

@ the dark side

Publicerad 2012-07-01 18:27:07 i Allmänt,

För att få en klar målbild måste man ibland ta till lite... hjälpmedel. Därför har jag de senaste dagarna ägnat mig åt - SHOPPING!
 
På väg via posten är det jacka, shorts, bikiniöverdel och schampoo + balsam från TIGI. Längtar som fan efter mina paket! Jag HOPPAS shortsen passar. De var så fina. Annars kommer jag fan i mig banta mig i dem.
 
Och idag hände något stort. Något efterlängtat.
Jag har härmed klivit över till The Dark Side. Enligt säljaren har jag sålt min själ till djävulen.
And this is my new baby.
 
 
Älskar den so far! Och den passar in så himla bra bland röran på mitt bord.
Förutom allt redan nämt och visar har jag även skaffat mig 3 (!) klockor tack vare ett presentkort. Två i plast, en i stål med rosa/mässingnyans. Så sjuuukt fina.
Jag har även köpt en nästan turkosblå stickad tröja, två genomskinliga slappa spetslinnen (rosa och svart) samt en "poncho" i spets. Himla fint allting måste jag säga.
 
Träningsrelaterat: Värk i min lilla kropp idag efter gårdagens gym och ridtur! Känns riktigt härligt.
Nu blir det att bege sig ut på en promenad, med min nya kompis såklart! Spotify överallt känns SJUKT lyxigt. För den som inte känner mig så har jag använt en mp3-spelare utan skärm samt en mobiltelefon från 2007 utan touchskärm. Så nu har till och med den här stenåldersmänniskan hittat till framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela