Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Sweat and pain, indeed

Publicerad 2012-07-02 13:30:16 i Allmänt,

Hej och hå, har gett gymmet vad det tål idag!
 
Köttade på med 12 + max på alla maskiner. Skippade detta på sidoplanka och sidolyft med hantel, det är nog så jobbigt som det är. Men resten fick sig ett välbehövligt ryck! Smekmånaden är över skulle jag vilja påstå.
 
Sjukt tungt och sjukt KUL! Svettigt genom hela passet och fruktansvärt tungt på vissa. På några maskiner (rodd, mage, benpress) gav jag inte det allra sista men ville inte överanstränga mig så det var ändå lite "mjukstart". På chin ups var det preciiiis så jag orkade upp på sista. Det blev 12 + 20 på alla där jag maxade! Sjukt skön känsla.
 
Ska nog köra så någon gång till, sen öka på vikten och köra 12 + 12 tills det känns att jag är redo för mer. Då blir det att maxa andra settet igen. Roligare upplägg tycker jag och passar mig finfint. Återkommer väl imorn med en fruktansvärd träningsvärk... ;)
 
En liten formbild innan gymmet;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela