Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Enkel torsdag

Publicerad 2012-07-05 15:37:56 i Allmänt,

Tjolahopp! Ridning imorse, fick ta den danska hästen då den polska hade tappat en sko. Typiskt! Men vi hade en trevlig ridtur ändå, flugorna till trots.
 
Har sedan spenderat dagen i bästa beach 2012-anda, nämligen i solen med en kompis och en bytta jordgubbar! Började med en Piggelin och avslutade med en 88:an. Så SJUKT goda glassar det där!
24 grader varmt och strålande sol, heeeelt underbart.
 
Nu blir det att bege sig till jobbet och tjäna lite pengar. Ikväll tänkte jag ta mig en promenad med en kompis. :-)
 
Kämpar på här borta, även om det inte ser ut så med glass och jordgubbar... Men koll på kalorierna har jag och det känns mycket enklare och roligare nu med Myfitnesspal.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela