Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Bored to the bone

Publicerad 2012-07-09 23:17:50 i Allmänt,

Ååååh vilken tråkig kväll! Kommer hem från jobbet och är alldeles piggmendetbränneravtrötthetiögonen... Så varför inte blogga lite!
 
Gymmade idag och ökade vikten lite här och var, närmare bestämt på chins och rodd! Grym känsla. Känner mig verkligen starkare och märker stor skillnad på armarna, de börjar bli så fasta och fina. Önskar bara jag kunde träna ben mer men det kommer väl sen. Irriterande att mitt problemområde får minst uppmärksamhet...
 
Helgen bjöd på riktigt rolig fest och utgång och jag råkade vända lite väl på dygnet. Igår åt jag nästan ingenting, bara lite yoghurt, subwaymacka och lite godis. Mackan gav ju förvisso rätt många kalorier men det var minst sagt en knaper dag. Trött som en gammal tant och kvav, fuktig värme. Ingen aptit. Vandrade saaakta på stan med kompis och bebis och gjorde mest ingenting alls.
 
Idag, dåligt med aptit igen. Förvisso innebär detta att vågen stod på 68.1 kg idag, men det kan lika väl trilla upp ett gäng hekto på en dag.
Efter gymmet var det premiärdopp!! Woooohooo vad skönt det var! Simmade lite och blev supertrött, var kanske lite tungt på gymmet ändå hehe. Men måste äta vettigt igen om träningen ska ge, det här fuskandet lämnar proteinkontot way too low. Ganska typiskt mig att halvt mot min vilja äta extremt lite, vilket sparkar in mig i ett tillstånd där jag tappar aptiten. Den kommer alltid tillbaka igen, så det är väl lite halv-fasta, eller nåt.
 
Annars avnjuter jag massor av jordgubbar och ligger ute i solen så fort det går... :)
Frukost! Gröt och gubbar.
 
 
Har spenderat kvällen städandes med Korn, Sonic Syndicate och Disturbed. Nu slapperislappera med Miles Davis o co. Varför svänga lite när man kan svänga mycket?
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela