Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Best dinner ever

Publicerad 2012-07-15 21:29:59 i Allmänt,

 
Fixade lite amerikanska pannkakor tillsammas med blåbären jag plockade idag, samt galiamelon och persikor och lite honung. Yum yum yum all the way!
 
Ute i skogen med bästhästen fann jag vad jag letade efter även där. Såg några gömmor som inte fick plats i fickorna, hoppas dessa finns kvar för länsning imorn... Nu; sjukt trött, trött i benen, trött i huvudet...
 
 
Hade förträngt lite att jag ska vaccinera mig i morgon. Var därför tvungen att avboka gymmet och sätta ridningen före, FIRST EVER som jag inte ska gymma på en måndag. Ogilla.
Vill inte vaccineras... Sterila verktyg och äckelsprutor och plasthandskar och främmande saker som ska stickas genom min hud... Me no like, at all. Hoppas på att jag slipper biverkningar också, "Vaccinet kan liksom andra vacciner orsaka rodnad, svullnad och ömhet på injektionsstället under några dagar. Huvudvärk och allmän sjukdomskänsla, kräkningar, feber, illamående och aptitlöshet är mindre vanligt men förekommer."
 
På återseende.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela