Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

2 days left

Publicerad 2012-07-31 14:28:03 i Allmänt,

Snart, snart, snaaaart är det dags för avresa!
 
Så beachformen då? Just nu är matlusten sjukt låg, ägnar mig åt att packa och ha resfeber. Mestadels positiv sådan dock, sjukt spännande och roligt! Typiskt mig att då inte äta så bra.
 
Ikväll är sista jobbpasset, imorn bär det av till småland och på torsdag åker vi! Har inte varit på gymmet varken igår eller idag - ingen lust, ingen tid. Kanske får bli en promenad ikväll, har spenderat alldeles för mycket tid inomhus nu. Får lite krypa-på-väggarna-känsla.
 
En annan sak idag, min cykel blev visst stulen i natt eller nåt sånt. Gick en sväng och kikade ifall den inte hade försvunnit så långt bort eftersom den var låst med ett bra lås. Och jajjemen, hundra meter hemifrån befann den sig vandaliserad på en gräsplätt. Det hade inte gått så bra för tjuven med låset, några ekrar är knäckta, det går inte att låsa upp, kedjan/växlarna såg hyfsat trasiga ut och sadeln var avskruvad men inte borta. Mycket knepig tjuv det där. Tur att sånt täcks av hemförsäkringen när man är student... :)
 
Hittade den här bilden igår, ett perspektiv som jag inte sett ännu och ser nu fram emot resan helt galet mycket..!
 
 
Det får bli formbilder och grejer från resan sen helt enkelt! Just nu går mest tankarna kring vad jag kan tänkas ha glömt att packa, så tjing så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela