Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Självkännedom

Publicerad 2012-12-17 19:27:00 i Allmänt,

Insikten av att jag inte är nånting utan hästarna. Det är lite jobbigt när jag inte kan ha häst nu, och inte vill ha häst under dessa omständigheter igen. Vända på kronorna, hjärtattack vid veterinärräkningar, blunda när man man betalar räkningarna... fast, klart det är värt det! Jag har dock testat på det livet och känner att det är mer värt att vänta. Hästnördar lite tills dess, för första gången på månader!
 
Och när man har häst kan man ha det såhär trevligt under vintern... <3 Kanske är dålig med bilder till vardags, men herregud så mycket bilder jag har på hästar jag haft. Den grova hästen är fortfarande i min ägo men utlånad sedan mars i år och har det alldeles toppen hos sin fodervärd.
 
 
 
 
 
 
Ah, saknar att vara ute och känna på vädret!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela