Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Premiärnatt

Publicerad 2012-12-12 11:38:52 i Allmänt,

Det här lilla busfröet var minsan på The Hobbitpremiären inatt! Hemskt kul med nattbio och lösskägg, är dock glad att där också fanns riktigt seriösa typer som var utklädda på riktigt! Men när vi kom dit och skulle äta lite innan på McD så var det ingen annan utklädd där... många blickar fick vi, haha.
 
Idag blir det bara jobb, börjar om någon timme. Ryggen överlever, gick bra i natt också. Lär nog vara trött i den ikväll men det är bara att fortsätta vila den. Imorn vet jag inte hur det blir, eventuellt en promenad istället för gym. Lite svårt att undvika ryggen helt, det blir väl bara ben jag kan göra då och jag gör ju inte särskilt mycket för ben än... Biceps kan ju funka men lika bra att vara lite försiktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela