Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Jobbdag

Publicerad 2012-12-07 10:15:47 i Allmänt,

Så himla trött idag. Det var en krävande promenad! Knäna punktvärker vid knävecket, fotlederna är trötta. Hela benen känns tunga. Aaaargh, känns som om jag blivit pensionär på ett år!
 
Men jag misströstar icke, det får bli fler snöpromenader helt enkelt. Är så kär i det här vädret!
Idag blir det dock superlugnt. Ska jobba monsterpass på minst 7 h. Tror det längsta jag varit där är runt 7-7,5 h, dock har jag ansvaret på mina axlar idag. Häftigt, lite läskigt, kul, stressigt. Det är ju inte direkt en timmas lunch och sådär inkluderat. Det är 5 min paus varje timma och stressjobb framför datorn resten av tiden, oavbrutet.
 
Sen hoppas jag på att vi är klara i tid så det inte blir övertid! Hu. Men nu - chill, mat, lite plugg och sen gräva fram bilen ur snön. Bra dag, tänker jag mig. Imorn ska jag bege mig till gymmet och testa lite nya maskiner och övningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela