Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Träning = endorfiner = lycka!

Publicerad 2012-04-23 16:49:13 i Allmänt,

Kom just hem. Vill gå tillbaka och gymma mer! Jag undrar om jag har någon slags beroendepersonlighet då jag på kort tid lyckats bli beroende av endorfiner. Så jäkla skön känsla!

Ökade viktenbenpress från 50 kg till 58. Nu känns det äntligen i benen, men ändå inte för tungt. Hade kunnat slänga på mer och ändå orka mina reps, men jag kör crosstrainer + cykel så benen får sitt även där. Får tänka "Igångsättning! Ta det lugnt!" så jag inte bara fräser på för att det är sköj.
Ökade viktenmage (abdominal heter visst maskinen) från 22 till 27 kg.
Ökade repschin ups, nu är det 12 + 12 som gäller! Tungt men ljuvligt.
Uppvärmning 10 min cross, konditionsträning 10 min cykel efteråt (medelhastighet 22,8 km/h).

Det känns AWESOME och jag vill göra en fantastisk dans eller nånting, haha! På kort tid har träningen ökat på mitt mående på ett bra sätt väldigt mycket. Jag är gladare än jag har varit på hela våren. Framgångskoncept.

Har passat på att ta en ny armbild. Eftersom jag inte har några magrutor än, och benen tänker jag inte titta åt förrän om ett tag, så får det bli armbilder. Fläbbet ska bort, men lite muskler finns det ju. Jobbar på't.

 

... och så min nya kompis. Testkörd, och jag älskar smaken! Smakar inte alls lika artificiellt som choklad.

 

 

Så till dagens viktigaste fråga: Vad ska jag äta till middag? Hmm, hmm, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela