Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Schema v 16

Publicerad 2012-04-16 18:33:24 i Allmänt,

För att knyta ihop starten på den här bloggen tänkte jag skriva ner veckans träningsplaner här. Det brukar bli lättare att hålla ifall man har det på pränt!
Måndag: Gym (check!)
Tisdag: Ridning, lugnt tempo pga igångsättning av hästen
Onsdag: Gym
Torsdag: Vila
Fredag: Gym eller testa inlines + möte med sjukgymnast
Lördag: Gym eller testa inlines
Söndag: Långpromenad

Är mycket nöjd över att jag inte är på vift denna helgen, utan kan ägna mig åt att träna och plugga. I påskas var jag hem-hemma i småland och denna helgen var jag i Stockholm fre-lör. Ska bli härligt att damma av min långrunda i skogen, hoppas på fint väder - annars blir det nog bara en kortis.
Efter att ha varit sjuk hela hösten är jag högst moderat med att träna i dåligt väder och bli nerkyld, att umgås med sjuka personer och liknande. Har inte tid att vara sjuk. ;)

Bjussar på morgondagens utsikt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela