Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Så. Sjukt. Trött.

Publicerad 2012-04-26 12:23:08 i Allmänt,

Håller min kropp på att säga ifrån eller vad är det här?
Jag har varit och ridit och jag är helt slut! Vi har tagit det rätt lugnt jämfört med tidigare ridturer och jag är så trööött... Det får nog faktiskt bli en liten tupplur innan det är dags att jobba ikväll. Det blir inget plugg gjort idag, men jag har åtminstone motionerat. :)

Och jag gillar verkligen den hästen. Hon är så kul att rida. Alla borde börja rida, speciellt på roliga och schyssta hästar! Hon älskar att galoppera och jag kan inte påstå att jag säger emot. Däremot får man väl diskutera vilket tempo och vilken sträcka, speciellt nu när hon ska ta det lite lugnare hehe...

Idag är jag så snäll så om en liten stund ska ni få testa att hänga med på en tur. ;) Det är sjukt dålig kvalitét då jag visst glömde minneskortet till kameran hemma, så det hela är gjort med mobilkamera (gammal omodern sak). Stay tuned!

edit: Videon var helknäpp, får göras om en annan gång! Ska bli bättre på att ordna fram bilder och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela