Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Awesomeness

Publicerad 2012-04-30 15:33:33 i Allmänt,

Grym dag på gymmet! Fick fatt på en instruktör, som höll med mig och tyckte att jag kunde variera mellan axelövningarna från gång till gång. Inåt- och utåtrotation med elastiskt band kommer jag att göra varje gång då det är mer som sjukgymnastik. Känns kalas. :)
Idag hade jag dock problemet med ont i axeln efter att ha sovit med armen över huvudet. IGEN. Vad fan ska jag göra? Binda fast armen? Gjorde lite för axlarna men tog det lugnt och försökte hitta positioner där det inte gjorde ont.

Och!! Jag fick en komplimang på gymmet idag. :D First ever. Jag har tydligen en snygg kropp. Man tackar, man tackar!

Och#2: Hästägaren ska visst hoppa hästen imorn, bokat ridhus och allt. Så jag ändrar min plan för morgondagen till att åka till ridhuset och spana in detta spektakel, samt antagligen åka inlines. Eller nåt annat skoj. Långpromenad maybe? Vädret ska vara fantastiskt, våren står i full ljuvlig blom och jag vill bara vara utomhus!
Ridning på torsdag istället. Najs najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela