Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Äta bör man!

Publicerad 2012-04-21 12:14:55 i Allmänt,

Jag äter min väg genom kyldisken på jakt efter goda och mättande mellanmål, mejeriälskare som jag är.
Idag testas detta;


Mycket god smak, tjock och något sträv konsistens. Som kvarg men ändå inte. Kvarg är mycket syrligare.
16 gram protein per burk!
Lite dyrt kanske för en student tänkte jag, men nu minns jag inte priset. Men något att variera med, helt klart! Ska bara vänja mig vid konsistensen... Det liksom fastnar i munnen till slut. Yum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela