Sweat 'n pain

Min träningsdagbok och vardagskladd!

Ååh, idiotiska sömnvanor!

Publicerad 2012-04-22 10:29:27 i Allmänt,


Mitt problem: Jag har börjat sova med armarna i huvudhöjd, på kudden. Jag tycker att det är skönt, men inte efter en hel natt.
Resultat: Jag kan precis lyfta min högerarm idag men det gör jävligt ont. Att lyfta något med den armen är bara smärta.
Lösning: Finns det någon lösning? Snälla berätta för mig i så fall. Det händer VARJE natt, med smärta i olika grad som följd.

Jag tänkte ändå bege mig till gymmet sen för lite crosstrainer och cykel. Antingen får det här ta och gå över tills dess eller så blir det smärta, helt enkelt. Bloggnamnet finns ju inte av en slump, kan vi konstatera!

Detta är för övrigt en pluggpaus då jag hörde ett oroväckande ljud från en söm på mina byxor. Jag påmindes då genast om jag i fredags på gymmet såg ett begynnande hål vid insida lår. Mina älskade, jättesköna byxor som hängt med ända sedan gymnasiet (!). Snacka om valuta för pengarna.
Jag införskaffade nyligen ett par byxor i caprimodell, and I want more! Så jag tänkte sätta mig och kolla runt efter vad det finns för kul, har redan spanat på Gymgrossisten och Sportamore och är helt superhappy över allt fint som fnns!
Mina nya byxor är lösa med mudd under knäna, jag vill gärna ha modell tight också. Annars får det bli att ha löpartightsen på gymmet, det måste vara grymt skönt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Efter en livstid som hästägare med flertalet hästar är jag nu en alldeles ordinär och hästlös student, vars nya arena är gymmet. Jag är 25 år gammal och på jakt efter drömkroppen, med diffusa mål och stora visioner. Läs gärna det första inlägget för en längre presentation. Väl mött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela